"אם אינכם יכולים לעוף, רוצו.
אם אינכם יכולים לרוץ, לכו.
אם אינכם יכולים ללכת, זחלו.
אבל לא משנה מה תעשו,
תמיד תמשיכו להתקדם קדימה"
מרטין לותר קינג
האם יש לך רגעים בחיים
שאת/ה מרגישים
תקועים, מתוסכלים, תחושה של מחסום פנימי
והמשפטים הבאים יעלו:
"אין לי את היכולת הזו, כזה אני"
"אני גרועה בעמידה במשימות"
"הזמן אוזל לי בין הידיים"
"אני מתקשה להתמיד"
"אין לי הרגלים טובים"
"אני דחיינ/ית"
"הקשב שלי על הפנים, אני מוסח/ת כל היום"
"אני לא זוכר/ת, הזיכרון שלי על הפנים"
"מרוב עומס, אני קורס/ת"
"אני מרגיש/ה תקועה כבר הרבה זמן"
"אני לא מצליח לארגן את הדברים בחיי"
"קשה לי לקבל החלטות"
את המשפטים האלו
אני שומעת מידי יום
בקליניקה וגם סביבי.
זה הקול הפנימי שמזכיר לי מידי יום
את הקושי שלי!
הקושי האישי הזה,
הוא החסם הפנימי שלנו.
הוא יכול להיות
מנטלי
עיוותי חשיבה, קושי בוויסות רגשי, חוסר החלטיות,
אימפולסיביות, עומס מנטלי, אמונות מגבילות, קושי להתמיד בהרגלים,
קושי לנהל את עצמי, דחיינות, ערך עצמי ירוד, העדר כוח רצון ומוטיבציה.
או
קוגניטבי
בעיות בקשב וריכוז, מוסחות, בעיות בזיכרון, קושי לתכנן, לארגן,
לפתור בעיות, חוסר גמישות מחשבתית, מודעות לקויה,
קושי ליזום, קושי בקבלת החלטות (תפקודים ניהוליים)
האם גם את/ה חווים את הפער הזה לפעמים?
ומה קורה כאשר הפער הזה הופך לקבוע?!
לרגע, אנחנו מבינים שיש לנו בעיה
משהו בביצועי המוח שלי תקול!
ברגע הזה של הספק, הכאב מתעורר ומתחיל להזין
מחשבות, רגשות, ביקורת עצמית
שרק מעצימים את הפער.
ומה ההרגשה הזו בעצם מאותתת לנו?
שמערכת ההפעלה שלנו במוח
כבר לא משרתת ומקדמת אותנו
והיא הסיבה לביצועים ירודים, לחוויית התקיעות,
האכזבה, התסכול והחרדה.
מערכת ההפעלה המוחית שלנו
היא הבסיס לתפקוד המוחי שלנו.
היא נשענת על היכולות הקוגניטיביות והמנטליות שלנו.
כאשר המערכת הזו אינה מותאמת לצרכים שלנו
התוצאה תהיה פגיעה בתפקודים המוחיים והמנטליים שלנו.
האם אתם חשים כי ביומיום שלכם,
המציאות חוזרת על עצמה
והיא גדושה בחוסר ביטחון עצמי,
בתחושה של ערך עצמי נמוך
בירידה במסוגלות,
בשיח פנימי מבקר, במוטיבציה נמוכה, בדחיינות,
בקושי לנהל את האנרגיה והעוררות.
תחושת מאמץ בניהול העצמי, ניהול הזמן לקוי,
קושי להתמקד, לתכנן ולהוציא לפועל,
ולקבל החלטות...
ובפועל, איכות החיים שלכם ממש נפגעת!
הסיבה לכך היא,
שהיכולות הקוגניטיביות והמנטליות שלנו
אינן תומכות בתפקוד המיטבי שלנו,
במציאות חיינו המאתגרת!
הפער הזה דורש התערבות ממוקדת
לפיתוח והתאמת היכולות המוחיות שלנו
לדרישות המאתגרות בחיינו.
ממש לחווט מחדש - לפתח ולמקסם
את היכולות המוחיות,
כדי לחוות רוגע ושלווה פנימית,
בצד מסוגלות וביטחון בביצועים שלנו.
כן, כשהיכולות המוחיות שלנו
מקדמות ותומכות בביצוע שלנו
נחווה ביטחון עצמי וערך עצמי,
ובעיקר שקט פנימי ואושר.
להעז, ללמוד, להתקדם, להשיג
להרגיש שאני יכול/ה לסמוך על עצמי
להרגיש בטוח/ה בעצמי
להיות גאה בדרך ובהישגים שלי!
תהליך "MindShift"
הוא תהליך ייעודי שמטרתו
למקסם את היכולות הקוגניטיביות והמנטליות שלך
באמצעות אימון מוחי ומנטלי ממוקד.
התהליך יאפשר לך
לפתח דפוסי חשיבה מקדמים, אמונות מקדמות וערכים.
לאמץ דפוסי שפה מקדמים, כלים לניהול השיח הפנימי.
ללמוד דרכים לניהול האנרגיה, לפתח ולשמר הרגלים מקדמים.
לפתח מוטיבציה פנימית, ולשחרר את הדחיינות.
תיישמ/י כלים מעשיים ופשוטים לניהול הזמן שלך.
תפתחי מיומנות לניהול עצמי, וניהול רגשי.
תפתח/י יכולות קשב וריכוז, ותיישמ/י אסטרטגיות למקסום הזיכרון.
תמקסמ/י את תפקודי מוח גבוהים (תפקודים ניהוליים)
תוכל/י לסמוך על היכולות המוחיות והמנטליות שלך
לחוש ביטחון עצמי, ומסוגלות עצמית.
היום שלך יראה וירגיש אחרת,
תרגיש/י בנוח בעבודה/בלימודים,
תוכל/י לשוחח בשטף, בבהירות -
כבר לא יתעלמו ממך.
השיטה והליווי האישי מהלך התהליך
יאפשרו לך להטמיע וליישם את השינוי
תוכל/י לראות איך
המציאות של חייך משתנה
מרגע לרגע.
המונחים שלי קוראים לתהליך הזה
"תהליך משנה חיים"!
מה כולל התהליך?
מפגשים 1:1 פעם בשבוע
מהלך 6-8 חודשים
החלק הראשון
מתמקד בפיתוח יכולות מנטלית -
ישולבו בו תהליכי NLP,
ותהליך מותאם אישית
לפיתוח היכולות המנטליות
החלק השני
מתמקד בפיתוח היכולות הקוגניטיביות-
כולל אבחון קצר
לימוד טכניקות לקליטה ועיבוד מידע
לימוד טכניקות לזיכרון
טכניקות ייעודיות לפיתוח תפקודים ניהוליים
תרגול והטמעה
דפי מידע מפורטים ויומן תהליכי
ליווי אישי מהלך כל התהליך
למי מתאים התהליך?
לכל מי שחווה פערים בתפקוד שלו
חווה תקיעות, תסכול, חשש מלהתקדם
עומס מנטלי ורגשי, חוסר הצלחה, הצפה.
לכל מי שחש שהתפקוד המוחי שלו
שהיה בשיאו, מאבד מהיכולות
והביצועים שלו.
לכל מי שמוכן לעשות את העבודה,
ללמוד, ליישם, להטמיע, ולהתמיד
ביישום הטכניקות בחייו (בעבודה, בבית, חברים, משפחה)
למי רוצה לעשות שינוי משמעותי עבורו.
למי לא מתאים התהליך?
לכל מי שרוצה לרכוש ידע בלבד,
להתנסות מבלי להתחייב לתהליך.
תהליך של שינוי דורש מחוייבות ויישום!
למי שמגיע מוכן ליישם ולתרגל
מחכה תהליך משנה חיים.
יכולות מוחיות ומנטליות חיונית לחיינו,
אין שום דבר שאנו עושים בחיינו
שאינו משלב את השתיים.
מה אשיג בתהליך?
תוכל/י לסמוך על היכולות המוחיות והמנטליות שלך
הביטחון העצמי שלך יעלה
המסוגלות העצמית תתעצם
איכות קליטת המידע והעיבוד שלך תהיה סופר איכותית
איכות הזכירה ושליפת המידע תתמקסם
יכולת הניהול העצמי שלך תהיה בשיאה
האמונות, הערכים והדפוסים החדשים יקדמו אותך בחייך
תפתח/י תאבון ללמידה של דברים חדשים
תשתפ/י ובקלות בדברים שקראת, למדת
כבר לא יהיו לך מעצורים בשיחה עם חברים/קולגות
היו שלום חסמים,
וברוכה הבאה - הצלחה!
במידה ומעניין אותך לעבור
שינוי משמעותי
אשמח ללוות אותך בתהליך.
לבדיקת התאמה
מזמינה אותך למלא שאלון התאמה
בקישור מטה
עקב תיסכול וחוסר הבנה לגבי מה קורה איתי, הפרעות קשב, גיל מעבר ותקופה הזויה בארץ . בגיל 55 החלטתי לעשות מעשה ולמצוא דרך לשנות. השארתי הודעה ליפעת, וקבעתי איתה פגישה טלפונית, בסיומה הבנתי שהגעתי לאדם הנכון. היא הבינה בדיוק מה אני מרגישה ומה אני צריכה, כשהסבירה, הכל היה ברור. התהליך היה מאוד מובנה, שחרור חסמים, קילוף שכבות של פחדים והרגלים רעים. זיהוי חוזקות והדגשות האיכויות שנחבאו להם כל השנים. יפעת עזרה לי למצוא את הכלים לתמוך בשינוים, ולתחזק אותם לאורך זמן. סיכומי הפגישות שלנו נשלחו אלי בכתב, אני חוזרת אליהם כל פעם, כדי לתמוך בשינוי שאני עושה בחיי. הכייף היה לשמוע מהקרובים לי, כיצד מבחינים בשינויים, באופן די מיידי. יש ליפעת כל כך הרבה ידע וכלים בשיטות שונות, השילוב של זה עם הסבלנות והחמלה היו לי משענת מדהימה! כן, אני מרגישה היום יותר שווה ויותר מסוגלת! תודה יקירה!
ס.כ.
ב.ס
ר.א
א.ח.
בנימה אישית,
שמי יפעת סבג, בהכשרתי אני מרפאה בעיסוק וטריינרית של NLP ודמיון מודרך. אני מרפאה בעיסוק מזה 29 שנים מתוכם 23 שנים ניהלתי מכון ריפוי בעיסוק ביחידת שיקום ומומחית בתחום השיקום הקוגניטיבי והנוירולוגי. יש לי ניסיון באבחון וטיפול קוגניטיבי של אלפי מטופלים, ליווי אישי מקצועי לשיקום ומיקסום יכולות מוחיות.
אני מנחה סדנאות וקורסים, מרצה ומנהלת קליניקה פרטית לפיתוח יכולות מוחיות למצוינות אישית, בדגש על תהליכי שינוי ויישום.
אני מאמינה בגמישות המוח וביכולתו ללמוד וליישם דפוסי חשיבה והתנהגות חדשים למיצוי יכולות אישיות.
כל חיי המקצועיים והאישיים אני בסימן למידה, גדילה והתפתחות. מעשירה, יוצרת תוכן, מפתחת כלים ושיטות ייעודית להנעה וטרנספורמציה אישית.
מאמינה בכל ליבי במתן שירות איכותי, מקצועי ואישי.
כל אדם הוא עולם ומלואו וזוהי זכות עבורי ללוות ולהנחות בדרך להגשמה והצלחה.
מודה על כל יום בו ניתנת לי הזכות לטפל במכונה המופלאה שלנו -המוח.
"לבחור, לשנות ולהינות מהדרך"
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר