.

"אם אינכם יכולים לעוף, רוצו.

אם אינכם יכולים לרוץ, לכו.

אם אינכם יכולים ללכת, זחלו.

אבל לא משנה מה תעשו,

תמיד תמשיכו להתקדם קדימה"

                                                                        מרטין לותר קינג

האם יש לך רגעים בחיים

שאת/ה מרגישים

תקועים, מתוסכלים, תחושה של מחסום פנימי

 

והמשפטים הבאים יעלו:

"אין לי את היכולת הזו, כזה אני"

"אני גרועה בעמידה במשימות"

"הזמן אוזל לי בין הידיים"

"אני מתקשה להתמיד"

"אין לי הרגלים טובים"

"אני דחיינ/ית"

"הקשב שלי על הפנים, אני מוסח/ת כל היום"

"אני לא זוכר/ת, הזיכרון שלי על הפנים"

"מרוב עומס, אני קורס/ת"

"אני מרגיש/ה תקועה כבר הרבה זמן"

"אני לא מצליח לארגן את הדברים בחיי"

"קשה לי לקבל החלטות"

 

את המשפטים האלו

אני שומעת מידי יום

בקליניקה וגם סביבי.

זה הקול הפנימי שמזכיר לי מידי יום

את הקושי שלי!

 

הקושי האישי הזה,

הוא החסם הפנימי שלנו.

הוא יכול להיות

מנטלי

עיוותי חשיבה, קושי בוויסות רגשי, חוסר החלטיות,

אימפולסיביות, עומס מנטלי, אמונות מגבילות, קושי להתמיד בהרגלים,

קושי לנהל את עצמי, דחיינות, ערך עצמי ירוד, העדר כוח רצון ומוטיבציה.

או

קוגניטבי

בעיות בקשב וריכוז, מוסחות, בעיות בזיכרון, קושי לתכנן, לארגן,

לפתור בעיות, חוסר גמישות מחשבתית, מודעות לקויה,

קושי ליזום, קושי בקבלת החלטות (תפקודים ניהוליים)

 

האם גם את/ה חווים את הפער הזה לפעמים?

ומה קורה כאשר הפער הזה הופך לקבוע?!

לרגע, אנחנו מבינים שיש לנו בעיה

משהו בביצועי המוח שלי תקול!

ברגע הזה של הספק, הכאב מתעורר ומתחיל להזין

מחשבות, רגשות, ביקורת עצמית

שרק מעצימים את הפער.

 

ומה ההרגשה הזו בעצם מאותתת לנו?

שמערכת ההפעלה שלנו במוח

כבר לא משרתת ומקדמת אותנו

והיא הסיבה לביצועים ירודים, לחוויית התקיעות,

האכזבה, התסכול והחרדה.

מערכת ההפעלה המוחית שלנו

היא הבסיס לתפקוד המוחי שלנו.

היא נשענת על היכולות הקוגניטיביות והמנטליות שלנו.

כאשר המערכת הזו אינה מותאמת לצרכים שלנו

התוצאה תהיה פגיעה בתפקודים המוחיים והמנטליים שלנו.

 

האם אתם חשים כי ביומיום שלכם, 

המציאות חוזרת על עצמה

והיא גדושה בחוסר ביטחון עצמי, 

בתחושה של ערך עצמי נמוך

בירידה במסוגלות, 

בשיח פנימי מבקרבמוטיבציה נמוכה, בדחיינות,

בקושי לנהל את האנרגיה והעוררות. 

תחושת מאמץ בניהול העצמי, ניהול הזמן לקוי,

קושי להתמקד, לתכנן ולהוציא לפועל,

ולקבל החלטות...

ובפועל, איכות החיים שלכם ממש נפגעת!

הסיבה לכך היא,

שהיכולות הקוגניטיביות והמנטליות שלנו

אינן תומכות בתפקוד המיטבי שלנו,

במציאות חיינו המאתגרת!

 

הפער הזה דורש התערבות ממוקדת

לפיתוח והתאמת היכולות המוחיות שלנו

לדרישות המאתגרות בחיינו.

ממש לחווט מחדש - לפתח ולמקסם

את היכולות המוחיות,

כדי לחוות רוגע ושלווה פנימית,

בצד מסוגלות וביטחון בביצועים שלנו.

 

כן, כשהיכולות המוחיות שלנו

מקדמות ותומכות בביצוע שלנו

נחווה ביטחון עצמי וערך עצמי,

ובעיקר שקט פנימי ואושר.

להעז, ללמוד, להתקדם, להשיג

להרגיש שאני יכול/ה לסמוך על עצמי

להרגיש בטוח/ה בעצמי

להיות גאה בדרך ובהישגים שלי!

 

תהליך "MindShift"

הוא תהליך ייעודי שמטרתו

למקסם את היכולות הקוגניטיביות והמנטליות שלך

באמצעות אימון מוחי ומנטלי ממוקד.

 

התהליך יאפשר לך

לפתח דפוסי חשיבה מקדמים, אמונות מקדמות וערכים.

לאמץ דפוסי שפה מקדמים, כלים לניהול השיח הפנימי.

ללמוד דרכים לניהול האנרגיה, לפתח ולשמר הרגלים מקדמים.

לפתח מוטיבציה פנימית, ולשחרר את הדחיינות.

תיישמ/י כלים מעשיים ופשוטים לניהול הזמן שלך.

תפתחי מיומנות לניהול עצמי, וניהול רגשי.

תפתח/י יכולות קשב וריכוז, ותיישמ/י אסטרטגיות למקסום הזיכרון.

תמקסמ/י את תפקודי מוח גבוהים (תפקודים ניהוליים)

 

תוכל/י לסמוך על היכולות המוחיות והמנטליות שלך

לחוש ביטחון עצמי, ומסוגלות עצמית.

היום שלך יראה וירגיש אחרת,

תרגיש/י בנוח בעבודה/בלימודים,

תוכל/י לשוחח בשטף, בבהירות -

כבר לא יתעלמו ממך.

 

השיטה והליווי האישי מהלך התהליך

יאפשרו לך להטמיע וליישם את השינוי 

תוכל/י לראות איך

המציאות של חייך משתנה

מרגע לרגע.

 

המונחים שלי קוראים לתהליך הזה

"תהליך משנה חיים"!

 

מה כולל התהליך?

מפגשים 1:1 פעם בשבוע

מהלך 6-8 חודשים

 

החלק הראשון

מתמקד בפיתוח יכולות מנטלית -

ישולבו בו תהליכי NLP,

ותהליך מותאם אישית

לפיתוח היכולות המנטליות

 

החלק השני

מתמקד בפיתוח היכולות הקוגניטיביות-

כולל אבחון קצר 

לימוד טכניקות לקליטה ועיבוד מידע 

לימוד טכניקות לזיכרון

טכניקות ייעודיות לפיתוח תפקודים ניהוליים

תרגול והטמעה

דפי מידע מפורטים ויומן תהליכי

 

ליווי אישי מהלך כל התהליך

למי מתאים התהליך?

לכל מי שחווה פערים בתפקוד שלו

חווה תקיעות, תסכול, חשש מלהתקדם

עומס מנטלי ורגשי, חוסר הצלחה, הצפה.

 

לכל מי שחש שהתפקוד המוחי שלו

שהיה בשיאו, מאבד מהיכולות

והביצועים שלו.

 

לכל מי שמוכן לעשות את העבודה, 

ללמוד, ליישם, להטמיע, ולהתמיד 

ביישום הטכניקות בחייו (בעבודה, בבית, חברים, משפחה)

למי רוצה לעשות שינוי משמעותי עבורו.

 

למי לא מתאים התהליך?

לכל מי שרוצה לרכוש ידע בלבד,

להתנסות מבלי להתחייב לתהליך.

 

תהליך של שינוי דורש מחוייבות ויישום!

 

למי שמגיע מוכן ליישם ולתרגל

מחכה תהליך משנה חיים.

 

יכולות מוחיות ומנטליות חיונית לחיינו,

אין שום דבר שאנו עושים בחיינו

שאינו משלב את השתיים 

מה אשיג בתהליך?

תוכל/י לסמוך על היכולות המוחיות והמנטליות שלך

הביטחון העצמי שלך יעלה

המסוגלות העצמית תתעצם

איכות קליטת המידע והעיבוד שלך תהיה סופר איכותית

איכות הזכירה ושליפת המידע תתמקסם

יכולת הניהול העצמי שלך תהיה בשיאה

האמונות, הערכים והדפוסים החדשים יקדמו אותך בחייך

תפתח/י תאבון ללמידה של דברים חדשים

תשתפ/י ובקלות בדברים שקראת, למדת

כבר לא יהיו לך מעצורים בשיחה עם חברים/קולגות

היו שלום חסמים, 

וברוכה הבאה - הצלחה!

במידה ומעניין אותך לעבור

שינוי משמעותי

אשמח ללוות אותך בתהליך.

 

לבדיקת התאמה 

מזמינה אותך למלא שאלון התאמה

בקישור מטה

עקב תיסכול וחוסר הבנה לגבי מה קורה איתי, הפרעות קשב, גיל מעבר ותקופה הזויה בארץ . בגיל 55 החלטתי לעשות מעשה ולמצוא דרך לשנות. השארתי הודעה ליפעת, וקבעתי איתה פגישה טלפונית, בסיומה הבנתי שהגעתי לאדם הנכון. היא הבינה בדיוק מה אני מרגישה ומה אני צריכה, כשהסבירה, הכל היה ברור. התהליך היה מאוד מובנה, שחרור חסמים, קילוף שכבות של פחדים והרגלים רעים. זיהוי חוזקות והדגשות האיכויות שנחבאו להם כל השנים. יפעת עזרה לי למצוא את הכלים לתמוך בשינוים, ולתחזק אותם לאורך זמן. סיכומי הפגישות שלנו נשלחו אלי בכתב, אני חוזרת אליהם כל פעם, כדי לתמוך בשינוי שאני עושה בחיי. הכייף היה לשמוע מהקרובים לי, כיצד מבחינים בשינויים, באופן די מיידי. יש ליפעת כל כך הרבה ידע וכלים בשיטות שונות, השילוב של זה עם הסבלנות והחמלה היו לי משענת מדהימה! כן, אני מרגישה היום יותר שווה ויותר מסוגלת! תודה יקירה!

ס.כ.

גיל המעבר, אתגרים שכיחים בזוגיות ובהורות, מגיפה עולמית וחיבוטי נפש רבים, משכו אותי במסלול חיי למטה, בנסיגה רגשית, תפקודית וקוגניטיבית בכל תחומי החיים. פניתי ליפעת, בתחילת התהליך עם יפעת, למדתי לשחרר חסמים, להיפטר מהרגלים מפריעים, לזהות את הכוחות שבי, ולאהוב את עצמי. בהמשך הכירה לי יפעת לעומק את היכולות המופלאות של המוח (של האדם בכלל ושלי בפרט), והתאימה לי ב"תפירה אישית" את כל האסטרטגיות המומלצות עבורי לשיפור יעילות התפקוד היומיומי בבית ובעבודה, לצמיחה ופיתוח היכולות האישיות שלי, ולגיוס כוח ומשאבים לטובת ה-well being שלי. בעזרת הידע האינסופי, הניסיון הרב, הרגישות וההתלהבות של יפעת,  סיימתי לאחרונה תהליך כה משמעותי עבורי, ועכשיו אני מחשבת מסלול מחדש ועפה קדימה למעלה ורחוק. ממליצה בחום♥

ב.ס 

יפעת יקרה, אין לי מילים להודות על התהליך משנה החיים שעברתי איתך. הגעתי כל כך ספקנית לגבי יכולת לשינוי בעקבות הקשיים הרבים שהתמודדתי עימם. בסבלנות יוצאת דופן, היית שם עבורי, איתרת את מוקדי הקושי שלי, חיזקת ובנית את היכולות שלי, ביסודיות, תוך ליווי ובדיקה שאני מיישמת אותן, ומתאימה כאשר עלה הקושי. המסירות שלך והמחוייבות שלך גרמו לי להיות אדם טוב יותר. פיתחתי הרגלים שאני מתמידה בהם, השפה שלי השתנתה (ו"לא" לא קיים עובר במשקוף :)). אני ממוקדת יותר, אוהבת ללמוד, והזיכרון שלי השתפר פלאים. אני מרגישה שקיבלתי את עצמי במתנה. כל כך מעריכה אותך, על שהחזרת לי את האמון בעצמי. אני יצרתי בזכותך את ההרמוניה בחיי (לא איזון- ממש למדתי ממך), אוהבת את חיי ומודה על שנכנסת לחיי. השינוי הזה הוא הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לי. תודה ענקית! אני ממליצה בחום לכל מי שחייו חשובים לו, לפגוש אותה, היא מחוללת פלאים.

ר.א 

יפעת סבג היא מטפלת מעולה ואיכותית. 
זו זכות להכיר אותה ולקבל את הליווי הצמוד, האיכותי והסופר מקצועי שלה.
יפעת ללא ספק שינתה את חיי ותוך מספר מפגשים סייעה לי להפוך אותם מחיים רווי סטרס, תסכול ומתח, לחיים מאושרים וטובים יותר עבורי -בעזרת לימוד מיומנויות, שיטות עבודה והרגלים נכונים.
ליפעת ידע עדכני עצום בתחומים רבים. היא חדה, חמה, חכמה, אנושית ונבונה ומעניקה טיפול תומך, צמוד ואישי לאורך כל התהליך.
אני ממליצה בחום להכיר את יפעת ולהיות מטופלת שלה - זו בהחלט מתנה גדולה. 
תודה רבה יפעת יקרה.

א.ח.

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.